• Nunchi. Koreański sekret dobrych relacji z ludźmi

Brak towaru
44.90
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 8.19
ORLEN Paczka 8.19
Paczkomaty InPost 12
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 15
Kurier 35
Dostępność Brak towaru
Waga 0.38 kg
ISBN 978-83-08-07038-3
Zostaw telefon

Strategia życia na miarę XXI wieku

Doskonaląc nunchi, udoskonalasz siebie

Cały świat z uwagą i nieskrywaną ciekawością podgląda koreańskie tajniki urody. Okazuje się jednak, że nie tylko w sferze beauty możemy się czegoś od nich nauczyć. W dzisiejszym rozpędzonym świecie, w którym nowe technologie zaburzają realność stosunków międzyludzkich, istnieje sposób na poznanie myśli drugiego człowieka i porozumienie dusz.

Dlaczego niektórzy brylują w towarzystwie, pną się po drabinie sukcesu, doskonale dogadują się z innymi, a ty wchodzisz do pokoju pełnego ludzi i nagle wszyscy milkną?

To zasługa NUNCHI tłumaczonego jako „mierzenie okiem". Pomyślisz - kolejna moda, Marie Kondo stosunków interpersonalnych... Nie! To naczelna zasada koreańskiego życia, działająca od tysięcy lat!

Koreańscy rodzice dbają, by ich dzieci ćwiczyły nunchi. Wiedzą, że dla jednych to dar, dla innych umiejętność, która pomaga w życiu osobistym i zawodowym. Nie ma znaczenia, z jakiej pozycji startujesz - biznesowej czy społecznej - nunchi zawsze zapewni ci sukces, szczęśliwe życie i dobry kontakt z otoczeniem. To koreańskie korepetycje z inteligencji emocjonalnej i świadomości sytuacji. Sposób na przetrwanie i dobre samopoczucie. Jedyne, czego potrzebujesz, to oczy, uszy i chęć zwrócenia uwagi na drugiego człowieka.

Nunchi to koreańska supermoc, która przyda się każdemu

„Evening Standard"

Wszyscy powinniśmy zacząć praktykować nunchi

„The Times"

Data wydania:
2020-07-15
Status:
Wyczerpany
Autor:
Euny Hong
Wydawca:
Wydawnictwo Literackie
Oprawa:
Twarda
Stron:
256
Format:
14,7x19,7
Rok wydania:
2020
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Hanna Pasierska
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.