-
Jeden hamak dla dwóch. Uczę się empatii
Введіть адресу електронної пошти |
Відгуків | |
Доставка в межах | 3 дні |
Вартість доставки | Відсутність |
Доступність | Brak towaru 0 ПК. |
Вага в | 0.562 kg |
Штрих-код | |
ISBN | 9788324177417 |
EAN | 9788324177417 |
Залишити свій телефон |
Nowa seria w AMBERKU pomaga kształtować umiejętności społeczno-emocjonalne* od najmłodszych lat, co - jak dowodzą badania - ułatwi dziecku adaptację w środowisku teraz i w dorosłym życiu.
Urocze zwierzątka i ich problemy - pokazane poprzez zabawne, wzruszające historie i wyraziste, sugestywne ilustracje - pomogą dziecku zrozumieć emocje własne i innych, lepiej nad nimi panować, rozwiązywać konflikty i radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Kol ma wymarzony nowy hamak i szykuje się do wymarzonej drzemki. Nie może się doczekać spokojnego odpoczynku. Niestety jego sąsiad ma zupełnie inne plany.
Al jest bardzo przejęty i zachwycony, że ma nowego sąsiada. Chce się z nim bawić, dzielić radością i sprawiać mu mnóstwo przyjemności.
Ale Kol odtrąca wszelkie próby nawiązania kontaktu. Jest zagniewany, że sąsiad nie daje mu spokoju.
Czy Kol zrozumie dobre intencje Ala i będzie umiał postawić się w jego sytuacji?
Czy Al zrozumie, że Kol po prostu lubi ciszę i spokój?
Czy oba misie koala okażą sobie EMPATIĘ i zostaną przyjaciółmi?
Na końcu książki zamieszczone są w atrakcyjnej formie graficznej:
• wyjaśnienie tematu
• praktyczne, proste ćwiczenia rozwijające poznaną umiejętność
• pytania dotyczące emocji i reakcji dziecka związanych z książką i jego własnymi doświadczeniami.
Ułatwią one rodzicom i wychowawcom w interesujący i przystępny sposób lepiej przygotować dziecko do wyzwań, z którymi spotyka się na co dzień, i do funkcjonowania wśród rówieśników.
* Edukacja społeczno-emocjonalna (SEL - social and emotional learning) to proces nabywania wiedzy i umiejętności niezbędnych do zrozumienia i zarządzania emocjami, wyznaczania i osiągania pozytywnych celów, odczuwania i wyrażania empatii, nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji oraz podejmowania odpowiedzialnych decyzji.