Darmowa dostawa od 300zł
-
Słodka pułapka jak wygrać z cukrem żywnością przetworzoną otyłością i chorobami
Symbol:
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 8.19 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.574 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-7579-405-2 |
EAN | 9788375794052 |
Zostaw telefon |
Dr Robert Lustig alarmuje, że cukier jest toksyną i jest metabolizowany jak trucizna. Zmienione środowisko, pełne w wysokim stopniu przetworzonych produktów powoduje zaburzoną pracę hormonów, choroby metaboliczne i w konsekwencji pandemię otyłości. By pomóc nam w walce z nadwagą i powrót do zdrowia, autor zaleca zindywidualizowane podejście do własnych potrzeb żywieniowych przy jednoczesnym unikaniu cukru.
W tym kontekście omawia skuteczność (lub jej brak) różnych diety od Atkinsa i Paleo po wegańską. Odpowiednie odżywianie pozwoli nam na ponowne uregulowanie gospodarki hormonalnej - zapanowanie nad kluczowymi hormonami odpowiadającymi za uczucie głodu, nagrody i stresu. Dokonując bardziej świadomych wyborów w dążeniu do pełniejszego zdrowia będziemy wiedzieli jakie działania podjąć na poziomie społecznym, by już teraz pracować nad poprawą zdrowia następnego pokolenia - naszych dzieci.
„Nasze zwyczaje żywieniowe to prosta droga do grobu. W swojej jakże aktualnej i istotnej książce dr Robert Lustig przedstawia dowody naukowe na toksyczne działanie cukru i katastrofalny wpływ współczesnej diety przemysłowej na hormony kontrolujące uczucie głodu i sytości, a tym samym na wagę. Słodka pułapka to najlepsza książka, jaką do tej pory czytałem, na temat związku między odżywianiem a zdrowiem oraz najjaśniejsze wytłumaczenie przyczyn epidemii otyłości nękającej nasze społeczeństwo".Andrew Weil, M.D
Data wydania:
2015-05-20
Status:
Wyczerpany
Autor:
Robert Lustig
Wydawca:
Galaktyka
Oprawa:
Miękka
Stron:
352
Format:
16x24,1
Rok wydania:
2015
Wydanie:
Pierwszy
Tłumaczenie:
Katarzyna Babicz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.