• Esencjalista mniej ale lepiej

Brak towaru
44.90
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 8.19
ORLEN Paczka 8.19
Paczkomaty InPost 12
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 15
Kurier 35
Dostępność Brak towaru
Waga 0.54 kg
ISBN 978-83-7746-887-6
Zostaw telefon

W byciu  esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy.

  • Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne?
  • Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny?
  • Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny?
  • Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas?

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań, do wolności doprowadzi cię droga esencjalizmu.

Esencjalizm to coś więcej niż strategia zarządzania czasem albo technika zwiększania produktywności. Polega na systematycznym i metodycznym rozpoznawaniu rzeczy, które są dla nas najważniejsze, oraz na eliminowaniu wszystkiego innego, abyśmy mogli jak najlepiej zająć się sprawami najistotniejszymi.

Zmuszając nas do stosowania ostrzejszych kryteriów uznawania różnych spraw za istotne, esencjalizm pozwala odzyskać kontrolę nad dokonywanymi wyborami dotyczącymi sposobu zagospodarowania naszego cennego czasu i energii. Nie musisz milcząco zgadzać się, żeby to inni wybierali za ciebie.

Stanie się esencjalistą nie jest po prostu kolejną pozycją na naszej liście spraw do załatwienia, wiąże się bowiem z przyjęciem zupełnie nowego sposobu robienia wszystkiego. Chodzi o to, żeby robić mniej, ale lepiej, i to w każdej dziedzinie życia. Esencjalizm to filozofia życia, której czas właśnie nadszedł.

GREG McKEOWN pisze, naucza i wygłasza wykłady na całym świecie, przekazując ludziom wiedzę na temat znaczenia esencjalizmu w życiu i w biznesie. Był zapraszany przez takie firmy jak Apple, Google, Facebook, LinkedIn, Salesforce.com, Symantec i Twitter. Należy do najpopularniejszych blogerów w serwisie "Harvard Business Review" oraz znajduje się na liście wpływowych ludzi (Influencers) serwisu LinkedIn.

Data wydania:
2015-10-19
Status:
Wyczerpany
Autor:
Greg Mckeown
Wydawca:
MT Biznes
Oprawa:
Twarda
Stron:
284
Format:
15,1x22,5
Rok wydania:
2015
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.