• Cyberpsychologia Media - użytkownicy - zastosowania

Brak towaru
58.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 8.19
ORLEN Paczka 8.19
Paczkomaty InPost 12
Odbiór w punkcie Poczty Polskiej 15
Kurier 35
Dostępność Brak towaru
Waga 0.334 kg
ISBN 9788382940602
Zostaw telefon

Celem tej książki jest m.in. ukazanie potencjału nowej transdyscypliny - cyberpsychologii, która wykracza poza tradycyjne dyscypliny naukowe (głównie psychologię i media studies) oraz rozwija się równolegle do cyberkultury.

We współczesnej cywilizacji medialnej (trzecia dekada XXI wieku) obserwujemy coraz silniejsze związki człowieka i technologii, także na poziomie systemowym czy organicznym. Technologie cyfrowe stają się częścią podstawowych systemów społecznych i instytucji: edukacji, zdrowia, kontaktów społecznych, wymiany handlowej, rodziny, grupy rówieśniczej etc. Powstają również hybrydy technologiczne, których „organicznym" komponentem jest ludzkie ciało lub umysł. Człowiek ulega usieciowieniu zarówno jako uczestnik procesów komunikacji społecznej zapośredniczonej przez sieć i cyfrowe interfejsy, jak i jako biologiczny element większych struktur biotechnologicznych obdarzony samoświadomością i intencjonalnością. Jako mieszkaniec tzw. inteligentnych domów, użytkownik inteligentnych urządzeń oraz samochodów, których deski rozdzielcze przypominają kokpity samolotów, w coraz większym stopniu oswaja się z technologiami, których obsługa bazuje na przyjaznych, intuicyjnych interfejsach. Technologiczny design imituje nierzadko atrybuty człowieka - boty uczestniczą w konwersacji, roboty humanoidalne zaś są zaprogramowane nawet do ekspresji quasi-emocjonalnej. Problematyka ta stała się przedmiotem zainteresowań cyberpsychologii.

Data wydania:
2022-09-13
Status:
JEST
Autor:
Agnieszka Ogonowska
Wydawca:
Impuls
Oprawa:
Miękka
Stron:
200
Format:
16x23,5
Rok wydania:
2022
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.